לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פוטנציאל השבר

אינטימדאנס 2018 - תיאטרון תמונע - דרך גוף
אינטימדאנס 2018 - תיאטרון תמונע - דרך גוף


"...ובכה החולם ביודעו הלא שבר עם שבר לא יחובר וכל שבר היה בידו לשלם וחזר ונשבר?" (לאה גולדברג מתוך: שלושה עמדו)

פוטנציאל השבר קיים בכל אובייקט.

פנימי או חיצוני, דומם או נושם, יגיב כל אובייקט לתדר שפוגע בו, ירטוט לקצבו, ובתדר גבוה מדי - ישבר. המציאות, במיוחד בשנים האחרונות, היא פריכה, נפיצה, שבירה, נוטה להתפקע. האירועים הפוליטיים, הכלכליים והחברתיים הסובבים אותנו מעוררים באופן ישיר תדרים שגורמים לנו לזוז, ליצור ולהגיב ללא הפסק.

ככל שהמציאות רוטטת בתדר גבוה יותר, גדל הסיכוי לאותו רגע שיא שבו התנודות גוברות על השלם המחזיק את חלקיו ומנפצות אותו לרסיסים. שבר זה, ביטויו פיזי, מנטלי וחומרי. שבר הציפיה, שבר החלום ושבר הלב.

עם השבר מגיעה גם התעוררות ועמה החלטה: האם לאסוף את השברים או לזרוק אותם לפח, האם לפנות את ההריסות או לחיות ביניהם ובתוכם, האם לשחזר, לחדש או להתייאש.

פסטיבל אינטימדאנס 2018 מציע מפגש עם רגע השבירה וההישברות; עם הצליל הצורם שגרם לשבר; עם התדר של השלם ושל כל רסיס שהתנפץ מתוך השלם; עם הרס ופוטנציאל של בניה; עם שברים אישיים, פרטיים וקולקטיבים.

המאמר פורסם גם כאן »

אינטימדאנס תיאטרון תמונע הוא מרכז הפרינג` הגדול ביותר בארץ. בשנת 1999 הפך התיאטרון לבית ליצירה העצמאית כשהוא חורת על דגלו ערכים של מחקר, התעמקות ועיסוק בתכנים אשר לא בהכרח היו מקבלים במה על במות התיאטרון הישראלי הממוסד.

שיתוף חברים
עם : אינטימדאנס